»Krizni klicni center, ki nepretrgoma deluje že 75 dni, je opravil veliko delo v boju zoper neresnične, slabe in zavajajoče informacije, ki so krožile.«
»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»Uslužbenci klicnega centra so izvajali neke vrste nepremičninsko prevaro in neke vrste telefonsko izsiljevanje.«
»Veseli nas, da smo poleg vseh interventnih ukrepov, ki smo jih sprejeli, da bi ljudem omogočili čim hitrejši dostop do primarne ravni, ljudem omogočili tudi takojšnji dostop do sogovornika, ki jim pomaga pri iskanju informacij, ki jih nujno potrebujejo.«
»Število klicev je zelo veliko, samo danes do 13. ure smo prejeli 437 klicev.«
»Svet so preplavile najrazličnejše neresnične, slabe, pa tudi zavajajoče informacije, ki dokazano lahko vplivajo na javno zdravje.«
»Sama prihajam iz popolnoma drugačnega delovnega okolja, sem zdravnica na infekcijski kliniki. Na začetku sem prostovoljno na center prišla za štiri ure, za spodbudo in pomoč svojim študentom iz medicinske fakultete, zagrabila me je ta energija in poslanstvo klicnega centra, tako da, kot vidite, sem tam ostala do danes.«
»Utrip klicnega centra sicer nikakor ne pojenja, če ga lahko opišem z eno samo besedo in zelo slikovito, utrip je filmski.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju